Підвищити лояльність молодої аудиторії у визначений період (червень – серпень 2023)
Прокомунікувати гасло: “Pepsi – ковток свіжої музики у спекотний період”
Ідея
Спеціальний проект Музредакція на Нашем Радіо. Музичні батли між молодими артистами за участі зіркових гостей студії (Дантес, KAZKA, тощо).
УТП: Спеціально створений, сучасний, трендовий знімальний майданчик з глибокою інтеграцією партнера.
Що було задіяно
Анонсування проєкту відбулось за програмою «Мегаальянс». Це 11 радіостанцій з охопленням 58% аудиторії клієнта.
Весь контент для диджитал був унікальним та максимально інтегрованим у велику кількість різноманітних проявів: візитки учасників, брендування студії, продакт-плейсмент, анонси, афіші, обкладинки, відео прероли та інше.
Результати
Суттєве підсилення та популяризацію проєкту забезпечив масштабний диджитал ресурс холдингу, який охопив майже 5 000 000 користувачів соцмереж та забезпечив понад 9 000 000 показів на сайтах радіогрупи TAVR Media за період проекту в два місяці.
По завершенні проекту бренд продовжує рекламні активності Pepsi та інших брендів компанії: чіпсів Lays, соків Sandora та Садочок, йогуртів Марійка.