Муз.Редакція та Pepsi: 5 мільонів фанів

Нова українська музика на Нашому радіо

Дата: 1 липня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Газовані напої

Радіостанція:

Яка була мета?

  • Нагадати про себе після тривалої паузи
  • Підвищити лояльність молодої аудиторії у визначений період (червень – серпень 2023)
  • Прокомунікувати гасло:  “Pepsi – ковток свіжої музики у спекотний період”

Ідея

Спеціальний проект Музредакція на Нашем Радіо. Музичні батли між молодими артистами за участі зіркових гостей студії (Дантес, KAZKA, тощо).

УТП: Спеціально створений,  сучасний, трендовий знімальний майданчик з глибокою інтеграцією партнера.

Що було задіяно

Анонсування проєкту відбулось за програмою «Мегаальянс». Це 11 радіостанцій з охопленням 58% аудиторії клієнта.

 

Весь контент для диджитал був унікальним та максимально інтегрованим у велику кількість різноманітних проявів: візитки учасників, брендування студії, продакт-плейсмент, анонси, афіші, обкладинки, відео прероли та інше.

Результати

Суттєве підсилення та популяризацію проєкту забезпечив масштабний диджитал ресурс холдингу, який охопив майже 5 000 000 користувачів соцмереж та забезпечив понад 9 000 000 показів на сайтах радіогрупи TAVR Media за період проекту в два місяці.

По завершенні проекту бренд продовжує рекламні активності Pepsi та інших брендів компанії: чіпсів Lays, соків Sandora та Садочок, йогуртів Марійка.

Поділитись кейсом