Охоронне обладнання Secur: як збільшити трафік на сайт до 80%

Ефект радіореклами

Дата: 1 липня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Охоронні фірми та системи

Задача бренду:

Мотивація пошуку в діджитал

Яка була мета?

Перевести своїх клієнтів на новий сайт та зменшити падіння трафіка при переході.

Ідея

Радіо будує перший та найголовніший етап воронки продажів – «Привернення увагу до бренду» і таким чином ефективно стимулює пошукові запити в інтернеті.

А за допомогою ексклюзивного інструменту Radio Recall Test ми розробили і відібрали креатив з показниками конверсійності в тричі більшим за середній.

Що було задіяно

Враховуючи можливості та бюджет клієнта, було запропоновано індивідуальне планування рекламних виходів з особливим підходом: пакет Mega Alliance Aggressive.

Це забезпечило ефективне охоплення більше 6 млн. цільової аудиторії – 51,49%.

 

Щотижня споживачі продукції SECUR чули рекламу на радіо 5+ разів.

 

А середньотижневе TRP рекламної кампанії на радіо склало 247 пунктів.

Результати

Після переїзду на інший сайт сталося прогнозоване падіння трафіку на 35%. Проте, після старту рекламної кампанії на радіо, трафік збільшився на 80%. Кількість прямих запитів у Google зросла на 72%.

Таким чином ми не тільки відновили показники відвідуваності сайту Secur, а ще й суттєво збільшили базу покупців.

Поділитись кейсом