Secur: рост трафіку на новому сайті 80%​

Ефект радіореклами

Дата: 1 липня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Охоронні фірми та системи

Радіостанція:

Яка була мета?

  1. 1. Привести своїх клієнтів на новий сайт.
  2. 2. Зменшити падіння трафіка при переході на новий сайт.

Ідея

Розробити креативи з показниками по тестуванню в тричі більшими за середній.

Що було задіяно

Враховуючи можливості та бюджет клієнта, було запропоновано пряму рекламу, але з особливим підходом: агресивна рекламна кампанія в пакеті МегаАльянс, 1760 виходів на 11 радіостанціях.

Результати

Після переїзду на інший сайт сталося прогнозоване падіння трафіку на 35%. Проте, після старту рекламної кампанії на станціях МегаАльянсу, трафік збільшився на 80%. Кількість прямих запитів у Google зросла на 72%.

Поділитись кейсом