Пиво Бердичівське: як локальному бренду вийти на національний рівень

Дата: 1 липня 2024

Ефект спонсорского проєкту на радіо

Клієнт: 

Категорія

Алкоголь

Задача бренду:

Збільшити знання; збільшити продажі/ базу споживачів

Яка була мета?

Збільшити продажі бренду, привернути увагу споживача та збільшення пізнаваності.

Ідея

Скористатись головним УТП бренду – українське виробництво та чітка проукраїнська позиція. З цією єдиною комунікацією вийти одночасно на 11 радіостанціях.

Що було задіяно

Тестування обраного креативу показало, що така комунікація є робочою на ЦА бренда, а саме чоловіків 25-45 років, CTR – 1,52.

Результати

Наш влучний креатив забезпечив суттєве охоплення серед слухачів. Понад півтора мільйони чоловіків 25-45 років почули рекламу пива Бердичівське.

Поділитись кейсом