Оскільки клієнту потрібно було розповісти про конкретні продукти власного бренду, описати смак та спонукати до покупки, найкраще рішення цієї задачі – пряма реклама на всіх станціях одразу.
Що було задіяно
Щоб якомога більше людей почули про Аквамарин та з огляду на бюджет компанії було запропоновано 160 виходів рекламних роликів на кожній станції.
Результати
Зі слів клієнта, продажі після проведення реклами різко зросли: в 1,76 разів у порівнянні з періодом до її запуску, при цьому ефект сезонності та відкладеного попиту – мінімальний. Віддача з реклами становила 562%, тобто, кожна 1 грн вкладена в рекламу, стимулювала продажі консервів “Аквамарин” на суму 5.62 грн.
Клієнт планує й надалі обирати радіо, як канал комунікації.