Pepsi: як залучити 5 мільйонів фанів

Ковток свіжої музики у спекотний період

Дата: 1 липня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Газовані напої

Задача бренду:

Підвищити лояльність

Яка була мета?

  • Нагадати про бренд PEPSI після тривалої паузи.
  • Підвищити лояльність молодої аудиторії в сезон активного споживання  (червень – серпень 2023).
  • Креативно реалізувати комунікацію сезонного меседжу:  “Pepsi – ковток свіжої музики у спекотний період”.
  •  

Ідея

Створити новий музичний радіо/Youtube проект, де молоді виконавці зможуть вперше заявити про себе мільйонній аудиторії слухачів.

Формат музичних батлів між молодими артистами додасть інтриги.

А визначити кращого допоможе зіркове журі.

Для PEPSI – це спеціально створений,  сучасний, трендовий знімальний майданчик з глибокою інтеграцією продукту.

Дивись, як круто все вийшло

Результати

По завершенні проекту бренд PEPSI продовжив рекламну активність на радіо з новою комунікацією: 

Також активно використовує експертизу та потужності TAVR Media для реклами інших брендів компанії PepsiCo: чіпсів Lays, соків Sandora та Садочок, йогуртів Марійка.

Команда PEPSI уважно дослухається до рекомендацій з розробки креатива та планування рекламних кампаній. Та відзначає дуже якісні креативні рішення для своїх брендів за допомогою Radio Recall Test.

Поділитись кейсом